Broodnodig: een individueel afgestemd CARBO LOADING schema

Gepost op: 22/09/2018

Heb je een zware en langdurige inspanning in het vooruitzicht (marathon, lange fietsetappe…)? Dan mag je niet vergeten koolhydraten te stapelen.

‘Waarom’ legden we je uit in ons artikel “Koolhydraten stapelen“. Het is overduidelijk dat een individueel afgestemd voedingsplan vanaf 3 dagen voor je inspanning je gezond op weg helpt om je prestatie te optimaliseren.

Omdat we geregeld vragen krijgen rond de toepassing hiervan hebben we beslist dit als een afzonderlijke service aan te bieden.

We vinden het ook tè jammer dat maandenlange inspanningen op training én qua sportvoeding soms die allerlaatste dagen quasi worden teniet gedaan door – eerder lukraak – gewoon wat extra koolhydraten te gaan opnemen! Het is broodnodig dit individueel afgestemd te doen.

 

 

Daarom geeft onze sportvoedingsexpert Charlotte je in een consult van 30 minuten graag mee:

  • in een schema van 2 tot 3 dagen voorafgaand aan je inspanning, plus
  • in een schema voor je D-day zelf, rekening houdend met bevoorradingsposten of specifieke omstandigheden van jouw wedstrijd
  • welke soorten koolhydraten jij best gebruikt
  • aan welke hoeveelheden
  • en wanneer je dit best doet
  • afgestemd op jouw individuele vragen, situatie en type inspanning
  • gekruid en op smaak gebracht met extra begeleidende info en tips

 

Tarief

  • € 60
  • € 25 voor wie de vorige 6 maand op voedingsconsult kwam

Interesse in jouw individueel carbo loading schema? Vul dit contactformulier in en we maken een afspraak hiervoor. Heb je nog vragen? Dan mag je ook altijd bellen (0473/363562) of mailen naar charlotte.hoeman@runningandmore.be.

 

 

Voor alle info over het Sportvoedingsadvies bij RUNNING AND MORE kun je hier doorklikken.