Voorbereiding van je gemaakte afspraak

Om je afspraak optimaal te kunnen voorbereiden, vragen we je om onderstaande info grondig door te nemen en het gevraagde te doen, afhankelijk van de afspraak die je boekte:

 

Voor een eerste consult (sport)voedingsadvies: Vul dit intakeformulier in en verzend het minstens twee dagen voor je afspraak.

 

Voor een osteopathische screening of een eerste osteopathiebehandeling: Vul dit intakeformulier in en verzend het minstens twee dagen voor je afspraak.

 

Voor de bewegingsanalyse lopen en/of blessurepreventiescreening: Vul dit intakeformulier in en verzend het minstens twee dagen voor je afspraak.

Op je afspraak draag je aanspannende sportkledij. Breng je gereinigde  loop/sportschoenen mee, alsook je eventuele steun- of andere inlegzolen.

 

Voor de bewegingsanalyse fietsen: Vul dit intakeformulier in en verzend het minstens twee dagen voor je afspraak. Mail het merk en type van je schoenplaatjes naar info@runningandmore.be.

Op je afspraak draag je een korte (bij voorkeur spannende) broek en sportshirt. Breng je fiets en fietsschoenen mee, goed gereinigd, alsook je evt. steun- of andere inlegzolen. Zorg ervoor dat je schoenplaatjes vlot kunnen losgedraaid worden.

 

Voor elk type inspanningstest lopen: Gelieve minstens een week vooraf te mailen naar rik.hoste@runningandmore.be

  • je persoonlijke beste (en recente) resultaat op je favoriete afstand
  • je gemiddelde polsslag en snelheid bij een rustige duurloop
  • het aantal trainingen dat je momenteel doet per week, de duur en soort
  • je ambitie en/of reden waarom je deze inspanningstest doet

Volledig vrijblijvend, tussen nu en ten laatste vier dagen voor de test: opwarming 10’, 30’ wedstrijdtempo, waarbij je de totale afgelegde afstand registreert en de gemiddelde hartfrequentie van de laatste 20’. Deze gegevens mag je doormailen of gewoon meebrengen bij je afspraak. Resultaat van een recente wedstrijd (5, 10 of 15km) kan deze test ook vervangen.

Twee dagen vooraf doe je geen intensieve fysieke inspanning. Een rustige duurloop kan wel.

De dag vooraf en de dag van de test zelf eet je normale voeding. De laatste maaltijd neem je ten laatste 2 à 3u voor de test. De 24u voorafgaand aan de test drink je geen alcohol. Tot aan de test zelf mag je wel water drinken.

Breng je eigen hartslagmeter mee.

Je kan douchegerief meebrengen om ter plekke te douchen achteraf.

 

Voor elk type labo-inspanningstest fietsen: Gelieve minstens een week vooraf te mailen naar rik.hoste@runningandmore.be

  • je gemiddelde polsslag en snelheid bij een rustig duurritje
  • het aantal trainingen dat je momenteel doet per week, de duur en soort
  • je ambitie en/of reden waarom je deze test wenst te doen

Twee dagen vooraf doe je geen intensieve fysieke inspanning. Een rustig duurritje kan wel.

De dag vooraf en de dag van de test zelf eet je normale voeding. De laatste maaltijd neem je ten laatste 2 à 3u voor de test. De 24u voorafgaand aan de test drink je geen alcohol. Tot aan de test mag je wel water drinken.

Om de Wattbike, waarop je de test aflegt, perfect op jouw maat af te stellen heb je de keuze:

  1. Breng je eigen fiets mee, waarvan we de afstellingen overzetten op de Wattbike. Mail vooraf je type klikpedalen door naar rik.hoste@runningandmore.be als het geen LOOK’s of kleine SPD’s zijn
  2. Geef de resultaten van je bikefitting door via rik.rik.hoste@runningandmore.be. Als je andere pedalen dan Look of kleine SPD hebt op je fiets, breng je die pedalen mee naar je test

Breng je eigen hartslagmeter mee.

Je kan douchegerief meebrengen om ter plekke te douchen achteraf.